Skip to content

Реєстрація та облік містобудівної документації

urban-documentation

Підсистема для реєстрування, обліку та оприлюднення містобудівної, проєктної, планувальної документації та протоколів архітектурно-містобудівних рад.

Особливості

  • Забезпечення органів державної влади та органів місцевого самоврядування необхідними відомостями щодо планування територій.
  • Автоматизація процесів реєстрації, зберігання і оновлення містобудівної документації.
  • Публічний доступ до схем планування території, містобудівних умов і обмежень та інших офіційних даних.
  • Єдиний уніфікований підхід до планування і використання території населеного пункту.
  • Моніторинг забудови та швидке реагування на зміни в організації просторового та архітектурного середовища міста.

Які дані ведуться у підсистемі?
  • Генеральні плани
  • Детальні плани території
  • Плани зонування територій
  • Схеми районних планувань
  • Містобудівна документація
  • Картографічні матеріали
  • Проєкти планування та забудови населеного пункту
  • Документація архітектурно-містобудівних рад
Хто є користувачами?
  • Органи місцевого самоврядування

Приклади впровадження