Реєстрація та облік містобудівної документації
Підсистема для реєстрування, обліку та оприлюднення містобудівної, проєктної, планувальної документації та протоколів архітектурно-містобудівних рад.
Особливості
- Забезпечення органів державної влади та органів місцевого самоврядування необхідними відомостями щодо планування територій.
- Автоматизація процесів реєстрації, зберігання і оновлення містобудівної документації.
- Публічний доступ до схем планування території, містобудівних умов і обмежень та інших офіційних даних.
- Єдиний уніфікований підхід до планування і використання території населеного пункту.
- Моніторинг забудови та швидке реагування на зміни в організації просторового та архітектурного середовища міста.
Які дані ведуться у підсистемі?
- Генеральні плани
- Детальні плани території
- Плани зонування територій
- Схеми районних планувань
- Містобудівна документація
- Картографічні матеріали
- Проєкти планування та забудови населеного пункту
- Документація архітектурно-містобудівних рад
Хто є користувачами?
- Органи місцевого самоврядування