Адресний реєстр
Автоматизує процеси ведення бази даних адрес, вулиць, районів та населених пунктів, приміщень та інших поименованих об'єктів, а також поштових відділень та поштових кодів.
Особливості
- Єдина актуальна база адрес, затверджених на рівні законодавства.
- Інформаційна картка з атрибутивними даними адресного реєстру.
- Уніфікація даних з інших реєстрів, завдяки прив'язці даних до адреси.
- Однозначні зв'язки в інформаційних системах міста щодо адресної прив'язки об'єктів нерухомості.
Які дані ведуться у підсистемі?
- Вулиці
- Адреси
- Похідні адреси
- Приміщення
- Інші пойменовані географічні об'єкти
- Поштові коди
- Поштові відділення
Хто є користувачами?
- Органи державної влади та місцевого самоврядування
- Комунальні служби
- Служби швидкої медичної допомоги
- Служби з надзвичайних ситуацій
- Обленерго
- Інші сервіси, для яких критично важливою є актуальність адресних даних.
Приклади впровадження
- Геоінформаційна система містобудівного кадастру Луцької міської територіальної громади.
- Геоінформаційна система Хмельницької міської ради.
- Геоінформаційна система Львівської міської ради.