Skip to content

Кабінет геодезиста

Новий

geodetic-cabinet

Кабінет геодезиста — це підсистема управління та обліку заявок на виконання топографо-геодезичних робіт.

Мета проекту

Забезпечення можливості систематизації, візуалізації та моніторингу звернень на видачу та прийом матеріалів та меж досліджуваних територій. Відстежування актуальності кожної заявки, контроль етапів її виконання та забезпечення зручного доступу до картографічних даних.

Особливості

  • Можливість контролю результатів виконання звернень зі змогою завантаження звітних матеріалів
  • Візуалізація на карті створених заявок з визначенням їх актуального статусу, меж та типом робіт
  • Автоматизація процесу роботи з заявками: від подання, обробки заявок на отримання вихідних даних та проведення геодезичних робіт до реєстрації результатів робіт та їх затвердження
  • Персоналізований онлайн-кабінет для подачі заявок
  • Можливість формування вихідних даних на основі наявних векторних та растрових шарів
  • Реєстр організацій та реєстр сертифікованих спеціалістів для верифікації виконавців та надання доступу до персоналізованого онлайн-кабінету

Які дані ведуться у підсистемі?
  • Звернення на видачу та приймання матеріалів
  • Картографічні матеріали
  • Реєстр організацій
  • Реєстр сертифікатів
  • Реєстр зареєстрованих користувачів
Хто є користувачами?
  • Органи місцевого самоврядування
  • Сертифіковані спеціалісти-геодезисти
  • Землевпорядники
  • Інженери-проектувальники

Приклади впровадження

  • Геоінформаційна система містобудівного кадастру Львівської обласної державної адміністрації
  • Геоінформаційна система містобудівного кадастру Червоноградської міської ради
  • Геоінформаційна система містобудівного кадастру Чернігівської обласної державної адміністрації