Реєстрація документації щодо розміщення тимчасових споруд
Автоматизація процесів створення, ведення і використання електронного реєстру тимчасових споруд.
Автоматизація процесів створення, ведення і використання електронного реєстру тимчасових споруд.
Зберігання електронних копій усіх документів щодо розміщення ТС в єдиній базі геопросторових даних
Ведення електронного реєстру щомісячних/поквартальних платежів згідно договору сервітуту ТС
Формування комплексної схеми розміщення ТС для її відкритої публікації на геопорталі системи МБК
Електронний реєстр виданих паспортів прив’язки тимчасових споруд (ТС) та договорів-сервітутів щодо розміщення ТС, цифрова модель та електронна карта комплексної схеми розміщення ТС на території міста
Адміністратор даних системи містобудівного кадастру, уповноважені органи містобудування та архітектури, органи державної влади, органи місцевого самоврядування, суб’єкти господарювання, що реалізують в установленому порядку своє право на розміщення ТС.
Наскрізний пошук по різним типам даних реєстру
Геокодування та координатна прив’язка даних
Можливість власноруч відобразити об'єкт на карті
Експорт даних у формати xls, shp, geojson
Використання системи фільтрів для зручного представлення даних з реєстрів
Розмежування доступу та функціональних прав користувачів
Реєстр дій користувачів
Інтеграція даних з інших публічних геопорталів та реєстрів
Підсистема забезпечує зручний доступ до інформаційних ресурсів системи МБК про обмеження та інші містобудівні регламенти для обґрунтування рішень щодо розміщення ТС Із підсистеми моніторингу доступна вся сукупність даних про будь-який об’єкт , раніше зареєстровано в будь-якій підсистемі та інформаційних ресурсах містобудівного кадастру, що дозволяє прослідковувати усі етапи життєвого циклу об’єкта
Адміністратор даних та користувачі мають змогу знаходити потрібну інформацію за ключовим словом чи навіть його частиною, а також здійснює сортування записів у реєстрах ТС за комбінацією певних ознак, з використанням зручних фільтрів-запитів даних
Засоби підсистеми забезпечують завантаження та зберігання електронні копії документів та матеріалів фотофіксації розміщення ТС, які стають доступними в підсистемі для оперативного перегляду без необхідності звертатися в архіви паперових примірників документів
Адміністратор даних має змогу експортувати дані реєстрів ТС в обрані популярні формати обміну даними (XLS, SCV чи PNG) з використанням вбудованих засобів експортування даних
Автоматизація введення та реєстрації усіх відомостей щодо розміщення ТС на усіх етапах життєвого циклу ТС згідно чинного «Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності» з моніторингом дотримання суб’єктами господарювання термінів та умов прив’язки ТС
Повний спектр робіт відповідно до побажань Замовника
Автоматизує процеси ведення бази даних адрес, вулиць, районів та населених пунктів, приміщень та інших поіменованих...
ДетальнішеПризначена для керування контентом бази даних геоінформаційної системи, доступом до функцій системи, резервного...
ДетальнішеПризначений для ведення обліку та моніторингу рекламних об’єктів, а також для управління діяльністю з ведення реклами.
ДетальнішеЗалиште свої контакти, і ми проконсультуємо Вас.
Розпочати